ללמוד על קנאביס רפואי

שיחות/ מדברים עם מלאכים…קנאביס לא לומדים רק מקריאה

כמו בכל נושא, יש את הבייסיק: מונחים ומושגי יסוד, כמויות, המלצות ועוד. אבל, איך אפשר ללמד על התחושה והחוויה שנוצרת כאשר משתמשים במוצר דרך מספרים או מדיבור על מולקולות ותרכובות?

 

המלאכים של מיראקלס – שיתוף מניסיון אישי בעולם הקנאביס הרפואי

Sharing knowledge, מתן ערך, חווית לקוח ומושגים דומים, אלו מילות באזז שמאפיינות כיום כל חוויה צרכנית. אין ספק שידע נמצא בכל מקום וכולם יכולים להגיע אליו, אבל ביננו, יש דברים שמילים בויקיפדיה לא יספיקו.
כמו שלשמוע מוזיקה בספוטיפיי זה לא כמו לשמוע אותה לייב בהופעה. ככה לדבר על קנאביס במונחים של חומר פעיל ותרכובות זה לא כמו להרגיש מה זה עושה בגוף.

אנחנו מאמינים בהפצה של ידע בשיתוף של סיפורים וחוויות. אנחנו הכי מכבדים את הרוקחים המדהימים שלנו, אבל ההבדל בחווית הלקוח במיראקלס טמון במלאכים שלנו. חבר'ה מדהימים, שצורכים קנאביס רפואי כחלק מטיפול במחלה פיזית, או נפשית ושילבנו אותם במערך ההסברה והשיח שלנו בחנות.

יש לנו גם שתי כורסאות ממש נוחות ויפות וקפה טעים, וכל מה שנשאר לעשות זה פשוט לשבת ולדבר. שיחה אותנטית א-פורמלית לגמרי בה ניתן לשאול שאלות, ולנסות להבין קצת יותר לעומק את עולם הקנאביס הרפואי ואיך הוא משפיע על המטופל. לדוגמה: בסופו של דבר קנאביס הוא מוצר חקלאי, וגם אם מדובר באותו זן, ההשפעה של צמח שגודל בקיץ או בחורף שונה; או שההשפעה של זן מסוים על הגוף יכולה להשתנות, אם אתם במצבים שונים.
המלאכים שלנו נותנים עוד קצת תובנות, עוד קצת חומר למחשבה ופותחים לכם את הראש לאופקים נוספים.

בואו, זה גם טבעי שאנשים רוצים לדבר עם אנשים כמוהם. בטח בעולם תוכן כמו זה של קנאביס, שעוד לפעמים קצת מסתירים או מתביישים. מי אמר 'אחווה' ולא קיבל?

בא לנו שפשוט תבואו לדבר איתנו. לעשות לכם את הדברים פשוט. שתגיעו לעמדת הרוקח כשאתם מרגישים בטוחים יותר במה שאתם מבקשים.
בא לי להגיד לכם, שתבואו להכיר חברים חדשים, למצוא מקום שירגיש לכם כמו בית, אבל זה עוד מוקדם מדיי. אתם תחליטו אם מיראקלס הוא בית בשבילכם. לא אני.
אני רק יכול לעשות את הכי טוב שאני יכול ולפתוח לכבודכם את הדלת.

Stay chill
שלכם
ניסים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *