אחלה שאלות ותשובות

טוב זה בייסיק. בכל זאת בטח חשוב לך לדעת – מי אנחנו, מאיפה צצנו, מה אנחנו רוצים לעשות כאן ועוד כמה עניינים. אז הנה כמה שאלות שבטוח חשבת עליהן וכמה שאולי עדיין לא…בכל מקרה אנחנו כאן בשבילך. בכל שאלה ומקווים שעם אחלה תשובה.

קודם כל אנחנו גאים לומר, שאנחנו לא בית מרקחת שמוכר גם קנאביס רפואי, אלא בית מרקחת שמתמחה, מתמקצע ומוביל חוויה אחרת עבור מי שהקנאביס הרפואי הוא חלק משגרת חייו – הטיפול בעצמו או במשפחתו. האג'נדה שלנו – ליצור חוויה ולעשות טוב.

  • חוויית החנות – הכל קשור בקנאביס רפואי (ללא מוצרים נוספים), הכל היי אנד, הכל עם המון מחשבה – לאסתטיקה, לחווית קניה, לנוחות.
  • חווית ייעוץ ושירות לקוחות – יש לנו רוקחים מקצועיים, שמבינים קנאביס, אבל לצידם יש לנו 'מלאכים' – חבר'ה שחיים את הקנאביס וינהלו איתכם שיחה ממקום אחר של ניסיון אישי.
  • עושים טוב – מעשר מהרווח יוקצה מדיי חודש כדי לסבסד לנזקקים ו'לעשות טוב'. בהמשך מקווים להקים עמותה
  • יוצרים קהילה – אין דבר חזק יותר מלהיות חלק מקהילה אותנטית, שמבינה אותך וחיה כמוך. בית עם חברים שמכירים בדיוק מה עובר עליך ומה החוויה שלך.
  • הרווחה שלך חשובה מהרווח שלנו – למרות שכולנו מבינים שאנחנו מנהלים עסק אנחנו מתחייבים – תמיד נציע לך את הדבר האופטימלי עבורך, הנכון לדעתנו לצרכים שלך. לא נסתכל רק על שורת הרווח – אלא בעיקר על תחושת הרווחה שלך.

הרוקחים שלנו מקצוענים אמיתיים. הם יודעים מעל ומעבר לרוקחים העוסקים בתחום הקנאביס הרפואי. אבל, אנחנו יודעים, שהכי מעשיר ומעניין לחלוק מידע ולהתייעץ 'עם אנשים כמוך', שנמצאים באותה סירה. לשתף, לשאול שאלות, פשוט לנהל אחלה שיחה.

המלאכים של Miracles (שכולם קיבלו אישור מהיק"ר) יחכו לך בסניף שלנו וגם אונליין ופשוט ידברו איתך מנסיונם בלבד, ממה שהם למדו, יתנו לך נקודת מבט חדשה אולי, זו הבנה והכרות ממקור ראשון ואין על זה בעולם. לך יישאר להחליט מה לעשות עם המידע הזה. ככה אנחנו מרגישים שנוכל לתת לך מעטפת של חווית שירות מלאה יותר.

יש לנו חזון גדול, אבל בינתיים החלטנו שכ-10% מהרווח מדי חודש יועברו ויוקצו לטובת 'עשיית מעשים טובים': עזרה למשפחות שטיפולי הקנאביס יכולים לעשות להם פלאים אך הם נמנעים מלצרוך אותו בשל עלותו הגבוהה.

אנחנו ב miracles רוצים להאיר באור חיובי עולם ותחום השנויים במחלוקת. לדבר ולהסביר את תחום הקנאביס הרפואי. לתת לו מקום בשיח הציבורי בצורה חיובית, מקצועית ומקצוענית. לנקות ממנו שכבות של אמונות מגבילות ותפיסות עולם שגויות. לאפשר מרחב בטוח לאנשים הצורכים קנאביס רפואי לצרכי טיפול ומרפא ולעשות טוב לאוכלוסיה שבדרך כלל לא רואים בה טוב.

הכל זו מילה ממש גדולה. תוכלו למצוא אצלנו, כל מותג שהכרנו מניסיון אישי ולמידה. תכל'ס כל מותג שהוכיח את עצמו כמעולה, משפר איכות חיים ועושה טוב למי שצורך אותו. אז תוכלו למצוא אצלנו הרבה מותגי קנאביס מעולים…אבל לא הכל 🙂

לא חברים. רק בעלי רשיון ומרשמים רשאים לרכוש קנאביס רפואי במיראקלס. אנחנו מקפידים על לשון החוק.

בטוח שברור. זה המקום www.the-miracles.co.il וגם אפשר תמיד להתייעץ עם אחד המלאכים שלנו בוואטסאפ 03-5525533

בטח. הכי מומלץ לבוא. חשוב לנו לראות את הפנים מאחורי השם. להכיר, להיפגש. להיות עבורך ולענות על כל שאלה. להיות לא רק חנות, אלא גם מרחב בטוח, שבו אפשר לבוא לחוות לשתף ולדעת שאין עוד מקום כזה בשבילך – שמכיר את עולם הקנאביס הרפואי, חי אותו ואת לקוחותיו ויוצר חווית קניה ושירות מהממת.

אנחנו יוצרים כאן משהו חדש ביחד איתך. קהילה. מועדון לקוחות. אנחנו ממש שואפים להיות הכתובת שלך בכל הקשור לקנאביס הרפואי. אז יצרנו גם מועדון, שיעשה לכם מלא ניסים טובים: יעניק הנחה על צבירה ורכישות חוזרות, יפתיע אתכם מעת לעת במשלוחים והטבות, יעשה ככל האפשר לשריין לכם הזמנות למרשמים הקבועים שלך – גם לחודש הבא וידאג לפתח עבורך קהילה, שתהיה לכם בית וגם מרכז העשרה. מבטיחים, שרק טוב יצמח לכם מזה.
ובכלל בינתיים, בשלבי ההשקה החברות היא חינם – שווה להצטרף.

drawing-svg
drawing-svg
הסיפור שלנו

Miracles

באים לעשות טוב
תקראו לזה יומרה, תקראו לזה תעוזה. אבל אנחנו במיראקלס שואפים להשפיע לטובה על תרבות הקנאביס בישראל. להשפיע על השיח. לשנות את צורת החשיבה. להאיר את העולם הזה אחרת.

אנחנו מאמינים בליצור שיח פתוח, מכיל, מכבד. כזה שלא מתפשר על דיוק בעובדות, על שימוש במחקרים, על סיפורי מקרה מוצלחים. אנחנו רוצים לדבר על קנאביס רפואי ממקום של ידע ואחריות.

לתת מקום ולגיטמציה לקהילה שמונה עשרות אלפי צרכני קנאביס רפואי ברישיון שעושה להם טוב. ולא…אנחנו לא מדברים על 'סטלה' לרגע, אלא על להרגיש טוב לאורך זמן – להקל על כאבים, לאפשר התמודדות עם אתגרי נפש וליצור מסוגלות תפקודית. אנחנו יוצאים לדרך ומזמינים אותך להצטרף אלינו.

יש לך אחלה שאלה, שעדיין לא חשבנו עליה? חסרה לך אחלה תשובה…זה המקום לשתף/לחלוק.